We Fall In Love
Fang Jiayue, a freshman, meets Yi Xizhen, her crush in high school, again in college and decides to court him. While she is pursuing him, various ludicrous accidents help Fang Jiayue find out that Yi Xizhen is also having a crush on her. Here starts a sweet and two-way crush story.