Su Nuannuan, a 25-year-old blind box designer, has a terrible birthday filled with overtime, misunderstandings, and a breakup. She wishes for a perfect boyfriend on her birthday. In her despair, she buys a seemingly ordinary blind box from a corner store. From then on, she embarks on a fantastical journey with a blind box boyfriend. Will her hope for true love come true?