When Su Zi Ying, a college student with a phobia of close contact accidentally meets Ye Jun Cheng, a college junior who doesn't understand what's happening, they form an unlikely connection that slowly blossoms into something more. But can Zi Ying overcome her fear and embrace the man with his own flaws standing before her or will she let her phobia win?