Ever Night
"There is a rumor in the world.: When Yong Ye is coming, the world will be catastrophic. Ning Que brought his little maid Sang Sang to the capital in order to make a clear case of his own injustice. After unremitting efforts, he was admitted to the Academy of the Supreme College. He took up the task of helping the country. It is an important task to protect the people And successfully become a family redress. Ning Que take Sang Sang went to see a doctor, Sang Sang suffering from a strange disease. But He was found that Sangsang was the carrier of YongYe's descent. For a time, she became the target of the world's pursuit. In order to protect Sangsang, they wandered around the world, but found that it was the worship of Hao Tian that made Sangsang's cruel fate. Hao Tian was the black hand behind the Yong Ye.