WBL Boys' Vacation
A group of actors who have become familiar with each other through the WBL, are performing deep emotions together in their roles on the stage and working hard to move forward in their lives under the stage. In memory of the first anniversary of the meeting, they take off masks and come to reality. They will show their true color in the reality show. This journey is a Truth or Dare. The unique journey for WBL boys, spin and heat up!