Rakshasa Adventure
This is a story that tells the story of "Judging not from appearance". In the Rakshasa world where beauty and ugliness are greatly reversed, one cannot judge people by the appearance but by strength. The "good-looking" scholar Ma Ji is attacked by an evil dragon and is rescued by an ugly girl. He comes to the Rakshasa Kingdom, and unexpectedly becomes a Prince Consort...