Psychic Princess S2
Qian Yunxi, who married Prince Ye as a substitute for her sister, returned to the prince's mansion. Then she was forced to wait upon the prince. At first, she was on guard, but unexpectedly, the crabby prince Ye Youming pampered and doted on her in various ways. He even got jealous because of her! Their love for each other grew stronger rapidly. However, a mysterious man is watching in secret and biding his time to take action...