Ça Fait Si Longtemps
Don't refuse to "meet" people. Will there be people with the same background and destiny on the other side of the world? Invited by Chen Jieyao, the director of "As long as I grow up", Taiwan's aboriginal musician Shu Mien and Bao Bu cross the Pacific Ocean and arrive at New Caledonia. They communicate music with local aboriginal musicians. They live with the locals, play and create music together. They eventually discover the most important secret of the world is to find ourselves' root.