I May Love You
Adapted from the novel by Mo Yan Chuan, the story revolves around the arrogant producer Tang Yu and the cheerful novice scriptwriter Tang Xin's love story. Initially, Tang Xin secretly harbors feelings for Tang Yu for a while, successfully concealing her emotions. However, everything changes when a friend informs Tang Yu that Tang Xin doesn't like him. This revelation prompts Tang Xin to confess her feelings to Tang Yu, who promptly rejects her. Feeling embarrassed, Tang Xin submits her resignation, but Tang Yu persuades her to stay. From this point, their love story begins anew.