Zhong Kui Exorcism
The powerful demon sword is about to reappear in the world. Immortal Taiyi looks at the sky and feels that the world will be in chaos. He sends his disciple Ruochen to the world to guard the sword and find a new owner for it. Heyang Village, a secluded place, is home to uncontested villagers. But because of a sudden massacre, Heyang Village has become a sea of blood. Zhong Kui, who grew up in Heyang Village, escaped this disaster because he went to Beijing for an exam. When he returned, his lover Qian Qian's body disappeared mysteriously. This made Zhong Kui determined to find Qian Qian and revenge for everyone.