Chen Xiaohua, a good-for-nothing emperor, transforms from self-abandonment to taking responsibility with the help of his android consort, 2099. But it turns out all this happens in a virtual world. In the real world, Chen Xiaohua is on the brink of brain death. To help him awaken, Jiang Tao sacrifices her life to help Chen Xiaohua complete the turnaround mission. After he wakes up, facing his comatose girlfriend, it’s his turn to save her.