Divine Destiny
Ji Ruochen was mistakenly recognized as the inheritor of the Immortal Realm due to wearing a blue stone containing immortal power. Eventually, he was accepted by the leader of the Western Xuan Sect, Ziwei, as his disciple. On Mount Xixuan, Ruochen started cultivating for immortality with unremitting efforts. Zhang Yinyin had a crush on him but left broken hearted due to her one sided love. In a fit of anger, she learned the Tianhu Technique to win back his love. With chaos and mayhem in the world, will the quest of attaining immortality, romance, collide with their divine destiny?