Oh My Venus
Kim Young-ho, a.k.a. John Kim, is a personal trainer to Hollywood stars. Despite his family's wealth, Young-ho suffered a devastating illness in his childhood. But he believes living a healthy lifestyle and exercise is the only way to survive. He uses this to run from his family issues. His fear of his father and pity for his grandmother. A Hollywood scandal with an actress has him on the run back to Korea.