World of Himmapan
A life-threatening adventure takes place in the wonderland Piphob Himmaparn. Ms. Pim the Perfect, together with a lovely boy Grich, went to Himmapan Forest for treasure hunt. Along their way, they confronted various monsters and unknown things, hence they had to be alert anytime. In the forest, love and belief would create miracles and the myth would turn into truth.