Heaven's Design Team
God created the world but left creature design to Heaven’s Design Team! Tasked with fulfilling absurd divine requests, designers struggle (and laugh) while crafting animals with wild shapes and traits. A fun, educational creature-design comedy—now an anime in 2021!