Twin Sisters
After their parents divorced, twin sisters Lin Chu Xin and Xia Qing were raised separately. Lin Chu Xin works hard to make money but has poor grades. Meanwhile, Xia Qing has lived a life of luxury since her mom remarried into a wealthy family. The twins inadvertently meet as adults. Through exchanging identities, they manage to solve various problems yet also create a bigger crisis for each other.