Love Script
As a man with good looks, a high IQ, and incredible wealth, Zhu Xuan Wen wants for nothing. Somewhat of a rarity, he is the sort of man women dream about, and men wish they could be. Yet, Xuan Wen is not what he seems. Involved in a car accident at a young age, he developed a strange neurosis that worsened with time. Believing he is the Ming Dynasty’s Emperor Jianwen , Xuan Wen cares only for the prosperity of his imaginary empire. He has relegated his daily responsibilities, including his company’s management in the hands of others, preferring to build himself a palace from which to manage his thriving fictional empire. Those closest to him agree they need to seek professional help on his behalf.
Luo Kai Huai, a mental health professional whose desperate need for money prompts her to take on Xuan Wen’s unusual condition. Kai Huai becomes a part of his world as a member of the emperor’s harem. Now she must find a way to help Xuan Wen, who constantly attempts to drive her away, making her job all but impossible. Constantly clashing with the would-be emperor, Kai Huai must find a way to help Xuan Wen, but how?