Tells the story of Lin Chuning, an orphaned girl in the Republican era, who mistakenly believes that her dear friend Xiaorou died at the hands of the playboy Lu Siyen. To take revenge, she disguises herself as the Lu family’s daughter and assumes the role of Lu Siyen’s twin sister, infiltrating the Lu household to carry out her plan.