Don't Fall For Me
Xu Meili is an overweight housewife. On the fifth anniversary of her marriage, her husband Jiang Hao, in collusion with their maid Chu Yan, schemes to make Xu Meili lose everything. A year later, Xu Meili re-emerges with a new identity as the painter Chong Sheng. She manages to turn her life around, save herself, and have a new beginning.