To avenge his parents, Lu Yan gradually advanced his plan. But Mu Lan kept sabotaging it. Upon deeper investigation, Lu Yan discovered that she was the girl he had a crush on in childhood. From being adversaries to allying, they targeted the fake “Lu Changhe.” But “Lu Changhe” had already seen through all their moves...