"Mao Xue Wang" is a scene of reality show variety show based on native friendship. The show takes friendship as a bond and takes "Mao Xuewang's Family" as the main shooting scene, telling the true and interesting stories between Mao and Li Xueqin, who meet here every week, and their friends. In the laughter of the daily life of the current situation, show the rich youth life and spiritual world of young people, recording the real growth. The program is broadcast throughout the year, bringing companionship and emotional healing to struggling young people in the city.