Are You Normal SS3
In addition to the regular quiz, a brand new group will be added in the third season. The members of the group are still a mystery but they will be one of the cores of the third season. The task of the group has been defined that they will be the professional consultants who provide "the most post-95", "the most ridiculous" and "the most surprising" answers to celebrity contestants before they answer questions. This part will probably make stars' answers more fluently, but it could also cause disastrous deviations. In the third season, this group will spare no effort to export countless wonderful imaginations from the post-95 generation to us. It is not difficult to foresee that the values of countless young people will collide with each other and explode on the Internet.