Hoy Bibig Mo S01
The sharpest tongues tackling taboos, smashing boundaries and pushing local comedy to a whole new level. HOY! BIBIG MO will give the audience a show that’s never been attempted on local TV. What happens when you no longer have to WATCH YOUR MOUTH?