Fights Break Sphere
Xiao Yan is considered a gifted young martial artist. His mother was chased to death when he was nine, but his father rarely mentioned it. Xiao Yan regarded the ring his mother left him as a treasure and never went anywhere without it.Xiao Yan's kung fu did not progress until he was fifteen, and his fiancee's family came to cancel their engagement, making the Xiaos suffer a great disgrace. One day, Yao Lao, the owner of the ring, was accidentally woken up by Xiao Yan. With Yao Lao's help, Xiao Yan made amazing progress in his martial arts and found out who killed his mother. Later, Xiao Yan went to Jia Nan Academy to study and made a group of friends with his peers and mentors. Again, his enemy noticed him. When Xiao Yan was under a special trial, he was framed. After he barely escaped from death, Xiao Yan found his family had also been decimated. In order to revenge his mother's death and maintain justice on the Dou Qi Continent, Xiao Yan resolutely decided to challenge his vicious enemy alone. In the end, he teamed up with the heroine Xiao Xun'er and together they defeated the powerful enemy.