Thame-Po Heart That Skips a Beat
"Po" (Est Supha) has just been dumped by his boyfriend, "Earn," who tells him, "You’re not as successful as I am." Po swears to himself that he will never meet someone like Earn again. However, his job as a documentary director leads him to meet "Thame" (William Jakrapatr), the leader of the number-one idol group MARS. Thame is planning to leave his members behind to pursue success alone in Korea, causing the group to disband. Po labels Thame as no different from Earn.
However, the more Po gets to know Thame as a “human”, not an “idol,” he realizes Thame isn’t the person he believes him to be. Thus, Po wants to reunite Thame with his friends, including “Nano” (Lego Rapeepong). “Jun” (Nut Thanat), “Dylan” (Hong Pichetpong) and “Pepper” (Tui Chayatorn). As Po works to bring MARS back together, he unexpectedly falls in love with Thame, fully aware that idols can’t be in relationships… and this feeling might become an obstacle for the group.
But what if Thame wants to love Po? If Thame doesn’t care about those rules and chooses to love Po anyway, could the world really fall apart? Let’s root for them in the series “ThamePo HEART THAT SKIPS A BEAT”