Lock Her (Thai Ver.)
On the massacre night of the Mid-Autumn Festival, Qin Shiyue, the sole survivor of Qin family, is taken in by Marshal Dai Shiyao. To uncover the truth behind her father's wrongful accusation, she navigates a dangerous game between two brothers—Sheng, who shifts from ruthless possession to deep love, and Dai Shiyao, whose suspicion turns to passion. As war reignites, the trio defies fate: Sheng abandons violence for love, Dai Shiyao sacrifices love for duty, and Qin Shiyue finally finds both truth and rebirth amidst the bloodshed.