Surviving the Cold General
Transmigrated into a novel as a princess, Li Xunzhi knows her fate. One month from now, her husband Xiao Xing will execute her. Determined to survive, she takes the initiative to win his heart, navigating the schemes of a scheming cousin and the suspicions of those around them. Along the way, she outsmarts the crises plaguing the marquis's household and untangles the corruption in the estate's ledgers, earning Xiao Xing's respect with each triumph. Just as they finally find their way to each other, Xiao Xing is ensnared in a conspiracy woven by foreign spies.