For My Love
The retired teacher Qi Auntie has been widowed for many years, and all her thoughts are used by her granddaughter Tingting. Unexpectedly, her daughter-in-law suddenly divorced, and her granddaughter Tingting, who can sing and dance, was also deaf because of accident. The daughter left home, and the son-in-law remarried. In the face of all kinds of difficulties, Qi Aunt did not hesitate to shoulder the burden of taking care of Tingting. Tingting’s father won custody, and grandparents also came from the country. Aunt Qi did not give up the child, but had to conceal her identity and enter the former son-in-law's house as a nanny. Qi Aunt humiliated and took care of everything for Tingting, but she was misunderstood by everyone; she finally won everyone’s understanding with her sincerity and tenacity, but she suddenly fell ill and the doctor diagnosed her suffering from Alzheimer's disease. Aunt Qi did not fall down. She helped Tingting completely get rid of the shadows left by deafness for the rest of the time. She also helped Tingting rebuild her family and grandparents.