Ji-hoon, a psychiatrist who does not believe in love, meets Hyun-jin, the girlfriend of a friend who is suffering from unexplained hallucinations. While attempting to treat her through hypnosis, he uncovers the dark secrets of her past.
As Hyun-jin slowly recovers, Ji-hoon becomes increasingly fascinated and obsessed with her, eventually crossing professional boundaries and placing her under post-hypnotic suggestion—triggering a dangerous and disturbing chain of events.