Extraordinary Rescue
Zhang Chen is a military tactical instructor who often travels around the world to do tactical training for security companies. In a field sniper training, Marcus, the head of a security company, completed a dangerous actual combat rescue operation through his guidance under the condition that Zhang Chen was completely unaware of it. Zhang Chen angrily responded to Marcus's invitation to join the security group with "different ways and different ways." Zhang Chen can not let go of this matter, is preparing to investigate the identity of the rescued background, but inexplicably was involved in a murder dozens of kilometers away, became the local wanted. Zhang Chen was forced to flee and, with the help of her partner in the fifth year of junior high school, found Demi, a murder survivor, hoping to find out who was behind the assassination. Demi is a reporter, has been investigating the disappearance of refugees, Zhang Chen judged that the person who wanted to kill her must be related to the human snake organization, is the culprit that led to the disappearance of refugees, that is, the people who framed themselves. Zhang Chen, demi and junior high school three people cooperate with each other and begin to investigate. They have had contradictions and quarrels, have had suspicions and guesses, but have always persevered, and have become more dependent and trusted on each other. However, a bigger crisis ensues, the fifth day is bombed to death, Demi is kidnapped, the boss of the human snake organization is also killed, and Marcus is the real driving force behind all the events.