Ms. Hammurabi
Park Cha Ohreum is an idealistic and passionate rookie judge who dreams of having "a court that fights against the powerful and protects the weak". Im Bareun is a hard-working judge who considers principles over hasty goodwill. Han Saesang is a practical chief judge who understands how the world works. This is a realistic court drama about the judicial department where these three very different judges work.