Roast
A comedy talk show puts a hilarious spin on today's biggest conversations. Featuring celebrities and stand-up comedians, each episode dives into a trending subject with wit, warmth, and unfiltered honesty. Through lively dialogue and sharp humor, the show reflects the public mood, disarming conflict and bridging divides with every laugh. Guided by its tagline Celebrities Pull No Punches, the show champions candid talk in its purest form.