Amazing Night
"Wonderful Night" is an original new comedy variety show jointly produced by Tencent Video and Mi Wei. Huang Bo, Qin Hao, Jia Bing, Gao Yuanyuan, Ma Dong, Jin Jing, Song Muzi will be the audience representatives, in addition, each issue there is a mysterious audience representative, to accompany you to spend a wonderful comedy night!