Thirteen Talks 9
The ninth season of Thirteen Invitations marks a brand new beginning. Amidst the tremendous changes of our times, the series strives to break free from abstract thinking and delve into the raw, authentic texture of the world. Xu Zhiyuan walks alongside guests with unique perspectives on the era, identifying direction through tangible action and seeking certainty amidst uncertainty.