Le Coup de Foudre
Le Coup de Foudre is based on the author's own story. Zhao Qiao Yi and Yan Mo are classmates in high school. One is a bad student and the other a top student. Although they don't seem to have anything in common, they make a promise on the day before graduation to go study abroad together. However, due to an unforeseen incident in Qiao Yi's family, she can't keep the promise and the two lose contact. Four years later, they meet again at their first class reunion. Qiao Yi finally admits her own feelings and decides to move to where Yan Mo lives in order to pursue him, but has to discover that there is already someone by his side. Yan Mo, though, secretly does a lot of things for Qiao Yi. While nobody can rival him when it comes to studying or working, he is unable to express his feelings. Will the two find a common place together in the end?