Love of Replica
The eldest daughter of a rich family, Xu Xi Xi wakes up from a coma and realises she has lost her memory. She falls in love with her bodyguard Lu Jin Yan at first sight. She learns from Ding Bei Fan that she is not really Xu Xi Xi, but in fact she is An Yue, someone who looks the same as Xi Xi. An Yue discovers more amazing secrets in the process of investigating the truth, while Lu Jin Yan, as a bodyguard, also has a hidden agenda.