"Dragon Day, You're Dead S3"
After graduating from school, Zhang Jingmei, an ordinary academic bully, faced the pressure of choosing a career, and got married with the domineering young master Long Yi, living a "happy life of princes and princesses". However, the road of rich and powerful life and career did not go smoothly as expected, and the practical tests were thrown to the newly married couple one after another. When the rich and powerful young masters leave the ivory tower of the campus and begin to step into the society to meet the new test together with Zhang Jingmei, one problem after another will be waiting for them to solve.