Lord of Mysteries
The series is adapted from the novel Lord of the Mysteries by platinum Qidian author Cuttlefish That Loves Diving. Tarot, steampunk, supernatural powers... Zhou Mingrui, arriving from another world, steps into this realm steeped in madness and horror, where he assumes the identity of 'Klein'.