Restart the Earth
To fight desertification, human beings developed drugs to promote the reproduction of plant cells, but accidentally liberated the plant stress system and awakened the plant intelligence. Over-proliferating plants quickly engulfed cities and attacked humans. A global green tide that can cause the disappearance of human civilization is about to strike. A global joint action team was dispatched to implement drugs to suppress plant activities. The Chinese team and the survivors met in danger, traversed the ruins of the city, and worked together to complete the difficult task.