Rey and Print, rivals since school years, meet again as lead roles for the most anticipated drama of the year. One week before the camera rolls, Ray and Prin wake up and find that their souls have transported into each other's body! The body-switch chaos begins amidst production as Rey and Print try their best to impersonate each other on set. But the most important question should be: what is the heart-thumping feeling that Rey and Print start to develop for each other?