Ne Munasebet
When the owner of a law firm decides to leave suddenly, he promotes young lawyer Nil to an important position while his son Demir comes in to take over the company. Demir is a free spirited, wealthy and overly self-confident man who is clueless about the day to day workings of a law firm. Nil on the other hand, is an honest and righteous lawyer with self-esteem problems. Personalities clash and the involuntary partnership is not off to a great start. Now it’s up to them whether the firm shuts down or they continue to grow and accept new challenges, together.