I PARRY EVERYTHING
Noor, an aspiring adventurer, finds he has no talent but persists in mastering the weak [Parry] skill, able to deflect thousands of swords. Resigned to odd jobs, he unknowingly becomes one of the world’s strongest. His fate changes when he saves Princess Lynne from a monster attack.