Love Poison
Online Musical Y Series - Gone is an idol who likes to sing with many fans. But he never cares about anyone except the boy's footballer Therefore consulted a friend in order to find Love Poison water to change his personality, hoping to change the man who likes women Come to like men like myself Their relationship began in a good way. There is a singing lesson. But in truth Teng thinks only friends And will practice singing to flirt with net idol girls Their relationship became more intense Because when Ko left Teng felt that he couldn't be without this friend.