"Hi, Mom"
One day in 2001, Jia Xiaoling, who had just been admitted to college, experienced a big ups and downs in her life. She wanted to make her mother proud, but she was very sad because of her mother's sudden serious accident. In the state of Jia Xiaoling's emotional collapse, unexpectedly she returned to 1981, and met with her young mother Li Huanying. They got along very well and were inseparable, like girlfriends. At the same time, she also met a group of innocent and kind friends. Xiaoling thought that in this "vast world," she could make her mother "have a great future" with her advanced thinking. But the result was a surprise to Xiaoling......