Oh My Ghost!
It tells a romantic story between a female ghost attached to a girl and a chef not believing in ghosts. Park BoYoung plays the part in a chef assistant, who is attached by a lustful female ghost. Cho Jung Seok plays the part in a handsome chef, who is loved secretly by Park BoYoung. Kwak Si-Yang plays the part in a returnee chef.