First Love
Lu Wanwan (Played by Tian Xiwei) is a second year medical student at Qingyao University. However, her poor mental mindset makes her fail in every exam, which is not normal in the strict medical school. After years of unsuccessful crushes, Lu threatens to pursue Ren Chu (played by Wang Xingyue), an extremely outstanding student from the same school, after drinking. This scandal seriously affects Lu's already strained academic life. In order to clear up their relationship, Lu manages to sign a "Gossip Elimination Plan" with Ren Chu. In the process of clearing up the gossip, the two of them find out the great qualities in each other's character and gradually develop a mutual affection for each other. With the help and guidance of Ren Chu, Lu gradually overcomes her inner timidity, finds a balance between her interests and her studies, and strives to become a qualified medical student. Meanwhile Ren Chu, under the influence of Lu, works on his introvert personality and becomes more and more affable. Both of them are unconsciously changed by each other to become a better version of themselves, and eventually they also reap a healthy campus romance.