No.1 For You (Movie Version)
What’s the feeling of being suppressed? Zhou Shuyi knows about that well. After fifth grade, he has been suppressed by Gao Shide, falling from forever No.1 to forever No.2. Thus, after Grade 12, he thinks he doesn’t have to bear this anymore because they will go to different universities. However, future doesn’t come in his way. At university, he meets Gao Shide in the PK contest held by his favorite swimming club. Not only he fails to win in front of his secretly-loved senior but also he almost drowns himself because of cramp. What's worse is that the senior is seeing Gao Shide. He wonders why Gao Shide is everywhere?