A-TEEN S1
Two female high schoolers, Do Ha Na, and Kim Ha Na have same name, but different look and personality. The two "Ha Na" became friends by Boram in the same class. One day, there is a post on school social media by anonymity. "I like you, Ha Na in the third class of the second grade at SeoYeon High school." Both Kim Hana and Do Hana became the gossip of the school, and they all wonder about which HaNa is the one mentioned.