Sign Love
Sun Xiaofei, a otaku who just graduated into the society, entered the clothing company and became an IT man in the technical department. Xie Tian, a colleague, and Du Xiguan, a university student, are often on the top floor of the company, and are known as the public coffee shop of the “fashionable men and women gathering place”. Here, Sun Xiaofei met his colleague Wu Ping, Han Lu and Xu Yanyan who wanted to become a singer. They are familiar with each other and their feelings are slowly growing. Wu Ping has always been in love with Sun Xiaofei, but Xiaofei has always regarded her as a buddy. The relationship between the two is difficult and tortuous. After discovering that Xu Ruyan was rich in the second generation, Han Lu began to enter and exit the cafe frequently and launched a fierce offensive. However, in the end, Du Xiguan, who had a more complex personality concept with himself, became a pair. A group of fashionable young people staged a comedy and love story in this coffee shop. In the end, Xie Xiaofei gained love and gained further development in his career.