A Moment of Romance III
Set in the 1930's, during the Sino-Japanese conflict, Lau Tin-Wai is a fighter pilot in the Chinese airforce who is forced to ditch in a field. He is taken in by the remote community of farmers who nurse him back to health, here he meets Ting Siu-Wo, a young peasant. They fall in love, but she’s been promised to another and besides, he’s a city boy and she’s a country girl. Will love conquer all?